13 Şubat 2010 Cumartesi

Fizik hakkında

Fizik sınavları.Liseye başladığımdan beri kabusum oldu.Yapıyorum(sanırım) ama yapamıyorum gibi bi'hisse kapılıyorum.bunun nedenini de anlamıyorum.

belki hocadandır diyorum ve suçu hocaya yüklüyorum.efenim hoca bize bi'kitap aldırdı ve sorular aşırı zor."kalem oynatılmayacak sorular" tabiri vardır sanırım bu kitaptakiler de bu tarz sorular.kalem oynatamıyorum,tek ben değil kimse oynatamıyor.hoca bu kitap hakkında bu kitap benim başucu kitabımdır sınavda bazı soruları buradan sorarım ona göre çözün dedi.Hoca ilk sınavını yaptı.kolaydı.hocada dedi zaten kolaydı ama sevinmeyin bu sınavı kolay sordum daha zoruna gidicem.zor lafını duydum mu "fizikçiden" titriyorum.2. sınavı saymıyorum zaten o ortaktı ve soruları başka hoca hazırlamıştı bizim fizikçi dokunmamıştı.

arkadaşlarımla konuştum.ben fizikten,fizikçiden çok korkuyorum siz korkmuyor musunuz diye.onlar da bir şey yapamamalarına rağmen korkmuyoruz dediler.hatta bi'arkadaşım fizik kolay dedi.bu fizik kolay düşüncesini sınavlara göre söyledi.tamam itirazım yok olduğumuz sınavlar kolaydı.ama hoca sınavı kendi yaptığı zaman zor olacak.fizik kolay değil be abi.valla değil.fizikçi yüzünden artık böyle düşünüyorum.

niye kimse korkmuyor bu lanet fizikten?
niye ben çok korkuyorum fizikten?

çok mu önemsiyorum? ./

2 yorum:

vobeya dedi ki...

senin gibi düşünen bir çok kişi var.rahat ol

met. dedi ki...

ben korkmuyorum.bununla yaşamayı öğrendim asfhjk.3 yıldır fizikle karmaşık bir ilişki durumumuz var aslında ve ben 3. senesinde zoraki sevmeye başladım.senin yılındayken nefret ederdim ve korkardım.zor zor çoğumuz yaşadık bunları.ah fizik:/