31 Temmuz 2009 Cuma

ARS LONGA "Vita Brevis"

Hani böyle yağmur yağmıştır,ardından güneş çıkacak gibi olur,gökyüzü beyazdır. Toprak kokusu vardır hafiften. İşte o zamanı anlatan en iyi sözcük grubu: "Ars Longa". Bu grubu böyle güzel hissettiren müziği mi, yoksa yüzünüzde bıraktığı gülümsemeyle ilgili o duygu mu? Gözyaşı Şişesi'nin son notasını dinledikten sonra başınızın dönmesi mi? Ya da sonbahar esintisinde bir Ekim günü Boğaz'ın karşısında bir sokak lambası etrafında kendi kendinize dans eden haliniz mi? Yağmur sonrası gibi, yağmur yağar gibi! En sevdiğim mevsimi,sonbaharı anlatan bir topluluk buldum sonunda. Üstelik ben hiç böyle olmamıştım gerçekten. Başım döndü ve öyle güzel ki melodiler, sözler. Özellikle Sinan Çulhaoğlu'nun zarif sesi harika! Böylesi uyumlu... Önceden bu şarkıların hepsini "duydum", dinlemek demek yerinde olmaz. Ama hiç böyle hissetmemiştim nedense.Sakin'in de takiplediği bir gruptur kendisi. Henüz amatör sayılırlar, birkaç demo mevcut yalnızca. Fakat amatör demek öyle ayıp kaçar, yerine ne koysam bilemiyorum. Profesyonellere taş çıkartır bu grup. Müziğin duyguyla icra edileceğini fısıldıyor. Şarkılar öylesi akıp gidiyor, öyle yoğun bir duygu dalgası, kendime bile inanamıyorum! Şu anda 'O Rüya' isimli parçalarını dinliyorum ve evet, ruhunuz aydınlanıyor sanki. "Bak, birden durdu tüm dünya!" Albümleri çıkacakmış, bu nedenle sürprizi bozmayacağım : ) Diğer şarkıları albüm alıp dinleyeceğim. Ya da myspace'ten bulursam,ki o da meraktan çatlayabilme ihtimalime karşı (önceden eklenmiş şarkıları dinlememiştim. Ne büyük kayıpmış oysa :/ ). Eğer sözüme gelip dinleme çabası gösterirseniz söylüyorum, pişman olmazsınız. Konser de olsun ne bileyim, yağmurun altında ve yağmur sonrasında hafif toprak kokusuyla dans etmek istiyorum!

Şanslıgiller,sizi de çağırıyorum,hadi!

www.myspace.com/arslongamusic

Hiç yorum yok: