17 Kasım 2009 Salı

Yataktayım.
Hastalık.Okula filan gitmiyorum? Neden? Kapı gibi raporum var.Evde bütün gün cnbc-e izleyebilir, saatlerce uyuyabilir, abime: "H1N1 olmuşum deyolla, öleceğim sanırsam" diye espriler yapabilirim...Bunların hepsini en fazla 2 gün yapabilirim, eğer hasta olduğunuz hafta içi herhangi bir günde edebiyat sınavınız varsa, bunu raporunuzu "şıırraaakkk" diye çıkarabilme suretiyle atlatabilirsiniz.Kendimi ele verdim lan.asdfgh.Ama bilmek gerek ki, eğer hocanız sınava girmeyenleri daha beter sınav yapıyorsa, orda bi cesaret var demektir.Ve ben "varıııımm" dedim.Gözlerime kadar varan baş ağrısını dördüncü derse kadar çekemezdim hem.Gitmeliydim.Hem o sınıftan, hem de bütün saçmalıklardan.
Şinasi'nin ilkleri çıktı aklımdan.Tek umudum izin alıp eve gitmekti.
Sonra nooldu?! Doktor Tülin Hanım 4 gün istirahat verdi (çok sağolsun. :D).Fakat 4 gün dışarı çıkma yasağı?!
Tanrım, cuntacılar aramızda asdfghjk

Hiç yorum yok: