6 Kasım 2009 Cuma

Boğaziçi'nde

Enem.Üniversitesi çok ayrı bi olay olmakla birlikte, o güney kampüsü nedir (psikoloji güney kampüsünde.yuppi diye seviniyorum içimden asdfghj).Çok umutluyum şu sınav hususunda.Gerçi Minipop. insanımsısı daha şanslı kalıyor evet.Yerleşme şeysinden.Neyse, umarım şans hepimizin yanında olur he.Vallahi bak.Geçen dershanede bi çocuk vardı.Dört senedir öss'ye giriyomuş.Teknik liseye gidiyomuş kovulmuş.Akşam lisesinden okulu bitirmiş filan anlattı böyle rahat rahat.İçim daraldı.O anlattı ben coştum kendi kendime."Oğğğlum" dedim, "Dört sene bu yav?" Çaba gösterme konusunu geçtik.Çaban varsa ister beş, ister on sene olsun; kazananın hakkı kazananın olur elbet.Fakat rehberlik hocasının yanındaydık.YGS sonuçlarını değerlendiriyodu.Konuları tam değil, eksikleri filan vardı arkadaşın.Ne büyük rahatlık! Belki ben de aynı duruma düşerim hani.Bahsedeceğim olay başka.Yahu bu sene (aslında her sene oluyor bu) üniversite sınavına girecek arkadaşlarda bi rahatlık var.Ben seneye sınava giricem, içimden neler neler kuruyorum, Allahım ya kazanamazsam diye kuruntu yapıyorum hafiften, ama ne yöne baksam (okuldakiler ve dershanedekiler açıkçası) millette bi rahatlık, bi rahatlık..."Yoksa sorun bende mi?" diye de düşünmeden edemiyorum.Sadece sınav konusunda değil bu rahatlık, pembe gözlüklerden dünyaya bakan ne çok genç var kim bilir.Hayat güzel tamam.Hayır değil.Yani aslında güzel ama işte sen çaba harcamayınca ilerde güzel olmayacak, zaten bu işin savaşı vaaaaar, 1945'i vaaaaar, bombası vaaaaar, işgali vaaaar.Amacım hayallerinizi yerle bir etmek değil.Hayır hayır yanlış anlaşılmayayım, dünyayı kurtarmak için umut ve sevgi hep var.Yine bahsettiğim olay başka.Tamam kardeşim, ergenliktesin bi gün çok mutluysan öteki gün ölmek istiyorum triplerine giriyosun.Biz de geçtik bu yollardan (Allah Allah! Gazı kendi kendime yedim).Bugününe bak, geleceğini kur.Heh, bunu diyorum ben sana.Git ders çalış.Sonracıma çık dışarı sosyal ol.Adamı sinir etme.Şimdi bazı ot arkadaşlar diyecek ki: "Hayat ders değildir." Bi on sene sonra gelin görüşücem ben sizinle...

Sevgiler, Haarp. :D

(Ne dediğimi şaşırdım ama anladınız siz beni değil mi sevgili okuyucu.Anladınız anladınız.)

Hiç yorum yok: