15 Kasım 2009 Pazar

resistance @ yozgat

Selam sevgili okuyucular.Bugün size bahsedeceğim konu "direniş".Şimdi mk ultra insanı "the resistance mı.yürü be haarp.helal kardeşim" diyebilir.Öhüm.Nama ben bundan bahsetmeyeceğim.Haberleri izliyorduk filan, şeker fabrikalarını özelleştirme şeysi var şu sıra biliyorsunuzdur.Ben de Yozgat'lıyım efendim (genelde çoğu insan Yozgat'ı Doğu Anadolu'da sanır fekat Yozgat, Sivas'ın hemencicik yanında, Tokat'ın hemen aşağısında, ülkücü kaynayan bir vatandır.kafiyemi yiyim).Şimdi "N'alaka" diyebilirsiniz.Biliyorsunuz, bu arada ne çok biliyorsunuz dedim, İç Anadolu bölgesinde şeker pancarı yetiştirilir.Yozgat-Sorgun'da da böyle bi fabrika varmış.Zaten yozgat ahım şahım gelişmiş bi yer değil.Tokat'ı, Sivas'ı saydım ama yanından geçmez yani.Nazardır anacım diye kendimi avutuyorum :p Neyse uzatmayalım.Sorgun'daki işçiler, çalıştıkları fabrikanın özelleşmesine karşı protesto yapıyorlar! Bu haberi izlerken gözlerimden yaşlar boşanıyor! :D Zuhaha.Ne güldük, ne güldük.Benim hemşehrim gelicek de protesto edicek.Hehey Yozgat, başına taş mı düştü.Kendine mi geliyosun a Yozgat.Sonunda o oy verdiğin 'müslüman' adamlar şeyini kazığa sokunca mı aklına geliyor ey Yozgat (şimdi yine ahlaksız olucam ama dayanamıyorum desem yeridir).Sen ki arabaşı çorbasının ana vatanısın, sen ki tas kebabında bir numarasın.Madımakı yapar, dürüm alırsın.Yazın kurak, kışın soğuksun; Kızılırmak'ı gerdanına yatırmışsın sen be hey Yozgat.Şimdi mi olucaktı he.Gözlerim dolmuyor değil senin bu haline.Gururlandım len sonunda.Senden de bi Sivas çıkar elbet bi gün, ki koltuklarım kabarsın Yozgatlıyım deyince.Aferin, akıllı ol Yozgat.He bayrama bekle beni, madımağımı isterim.Nokta.

2 yorum:

met. dedi ki...

yozgat yakındır hele sivasa öyle bi şehirdirki tarihe çok yakın tanıklık etmiştir ama ibret almıyor şimdikiler tüü. eh ben başta dediğin şeylerimi diyim? helal be haarp insanı,sivas'tada demir-çelik mevzuları olmaz umarım eheh güzelce gidiyor,zaten tarihe 'madımak' faciası çok güzel leke sürdü ya..

causeofluv dedi ki...

Yozgat'ta bişey yok.Vallaha yok.Köyüm diye demiyorum sadece bu şeker pancarından, tarımdan baya gelir elde ediyor Yozgatlılar.Kurak olduğundan dolayı çinik çinik buğday satarlardı artık o kadar da yok, çünkü su yok...He bi de şehir merkezinde kaplıcalar filan var o kadar...Bizimkilerin derdi başka.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın yapıyolar, sonunda kendi canları da yanınca anlıyorlar...Hepimiz böyleyiz.Bundan dolayı da kaybetmiyor muyuz? Yozgatlılar da ancak kendi canları acıyınca anladılar.Ya Sivas'ta olanlar? Yani Madımak...Aynı şey.O çok müslümanlar, fındık kadar beyinleriyle anlamadılar ki Allah'ın verdiği canı ancak O alır.İnsanların tek suçu bi'şeye 'inanmaksa' , bir gün onlara acı çektiren katiller de cezalarını çekeceklerdir.
Konu nerden nereye geldi ama yeter değil mi.Dünyayı kurtarıcaz daha! Önce kendi memeleketimizden başlayalım.Daha sevgi dolu günler diliyorum efendim.