15 Kasım 2009 Pazar

19.03.2011 / Cumartesi

Sevgili günlük,

Dün gece başımıza neler geldi bilemezsin! Uzatmadan konuya giriyorum: Akşam yemeği için madımak yaptık.Üzerine yoğurdumuzu bile hazırladık.Ziyafet vardı yani :D Neyse meğersem yoğurdun tarihi geçmiş! Zuhaha.Güldüğüme bakma, yeni kendime geldim.Sanırım bi' 2 kilo vermişimdir :D Başımızda büyük olmadan yaşamanın zorluğuna alışıyoruz.2 sene önce olsa, ne Yeşim, ne Mehtap, ne de ben başımıza bunların geleceğini hayal bile etmezdik! Aybike İzmir'de tabi.Endüstri müh. olacak hanım. :p Biz burda, Aybike de oralarda sürünüyor :D Ben dedim ona "İstanbul'a gel" diye, "bunun İtü'sü var dedim, Boğaziçi'si var dedim, İstanbul'usu var anacım" dedim, ama illa ki güzel güzel puan yapıcak sınavda, sonra paşa paşa Ege'lere, 9 Eylül'lere gidicek.Hain :p :D Konuyu nerden nereye getirdim he.Ölüyorduk filan ama iyiydi ahah ya.Mehtap moleküler biyoloji okuduğu için az çok biyoloji bilgisiyle (:p) hemen vücudumuzdaki tepkimeleri sıraladı.Ben de bunun psikolojik çıkarımlarını yaptım.Bunun üzerine Yeşim olayı değerlendirdi ve Tayib'e bağladı :D Biz böyleyiz. :D
Hahah ya.Şaka maka iyi bi ev anımız oldu :D

merve.

3 yorum:

radyokafa dedi ki...

18ime girmemin üzerinden 16 gün gectikten sonra öldürecektin he beni. pisliik!
tarih cok sacma. manyak gibi ders calisiyor olmam gerekiyor o vakit. mezuniyet senesi malum.

böyle bi animiz da olur insallah. :p

Haarp dedi ki...

ölmüyoruz be.zuha.tarihe laf edene bak.yemek yemiycek miyiz.hıh. :p
işşalla olur böyle bi anımız.daha tehlikesiz... :D

Mk Ultra dedi ki...

derin biyolojik bilgilerim demek ilerde kendini gösterecek :P inş diyorum bendee :))