19 Ağustos 2009 Çarşamba

Çok oynaktı ki bu

Euh, sevgili yazarlar (banane artık.madem ziyaretçi yok ben de yazarlara seslenirim, öhöm.).Dayımlara gittik, kuzenim Aykut abinin asker eğlencesi ve mevlüdü vardı.Neyse anam, ben, yengem, yusuf abi ve aykut abi ile beraber Esenler topraklarına doğru yola çıktık (76o geç geldi yav.).Az gittik, uz gittik eve vardık, yardım ettik yengeme.Mevlüt başladı, bitti vs. çok kalabalık değildi ama yine de kalabalık sayılırdı (nasıl bi cümle? ;D).Tavuklu pilav çokzeldi (banane milletin madımak'ı varsa bizim de pilavımız vardı :'( )Dayım filan geldi saat 20.00 sularında.Yengemi eve bıraktık, ben de bikaç parça eşya alıcaktım.Yusuf abi, Aykut abi, ben ve yengem eve gittik, Sefaköy'e.Eşyaları topladım filan geri Esenlere gidicektik.Sonracıma Aykut abinin arkadaşı aradı (kadir abiydi herhalde?) onu da alarak tekrar döndük.Falan da filan. ;D
Neyse evvelsi güne gelelim, zaten geç uyuduğumuzdan geç kalkıyoruz.Kaç gündür uykum var asdfghjkl.İki kuzen de (aykut abim, yusuf abim.) euhehe saat 14.00 civarı uyandılar asdfghj.Helal yani ama rekor bende: 16.00 (o gün değil de tatildi sanırsam ahah).Uyandılar, kahvaltı ettik, geri yattılar, uyandılar saat öğlen 2 olmuştu.Biz de Ömer Dayım'a bir uğrayak dedik, ordan Gülcan ablayı da almalıydık.Gittik, dayımın çatısı harika olmuştu (mangal yapmalıyız orda.).Tekrar eve döndük, yemek hazırladık.Yemekteyiz'e baktık asdfghjk :D.Yemekler hazır olduktan sonra asker eğlencesinin olacağı yere gittik, bir sokak vardı evle arası.3 askerin, tek eğlencesi.Karşıki sokakta da vardı eğlence asdfgj.Ne ballılardı.
Orkestra filan çalıyodu oynayan oynuyordu.Biz azıcık kaldık annemle Zahra ablaların balkondan izledik kendilerini.Sonra eve dönüp Selcan ablaları bekledik -ki onlar da 10 dk sonra geldiler-.Yemek yedik, hazırlandık ve eğlenceye gittik.
Ben -bildiğiniz Haarp, ultraviyole ve ötesi, mervecan ya da merve- göbek atıyordum ortada.Ne var yani? Başlık ondan işte hepimiz oynaktık.Erol eniştem (selcan ablanın eşi), kaynı (yaşasın kayın kelimesi) Muhammed abi, Selcan Abla ve ben (:p) ortada halay filan çektik.Kendimi durduramıyordum "aman Allahım"dı! Oynadıkça oynayasım geliyordu neden böyle olmuştu.Annem dur kızım diyordu durmuyordum filan asdfghjklşiasdfghl. Yav o sırada horon tepen biri (kim acaba :p) Emre Çolak'ı görüvirdik! Emre, Galatasaray'ın yeni transferlerinden,Genç Milliler'den, hemi de Galatasaray'ın ümitlerinden.Biliyorsunuz Emre (bilmiyo musunuz? neyi biliyorsunuz ki zaten:p) Esenler çocuğu, bundan gurur duyuyor, nereden geldiğini unutmuyor.Bu nedenle sevdik kendisini.Onlar halaylarını bitirdiler ve babam çağırdı: "Emre merhaba, şu kızla bi fotoğrafınızı alabilir miyim?" Emre: "Tabii, neden olmasın" dedi.
O kız bendim.
Neyse, kendisiyle fotoğraf çekindik.Erol enişteye döndü babam ve devam etti: "Bu genç Hollanda'dan geliyo, Galatasaraylı.Onlarla da bi hatıra alabilir miyiz?" Emre kaderine boyun eğmişti, bizden kurtulamayacaktı asdfghjklş.Fotoğraf çekinmeden söyledim: "Teşekkürler fotoğraf için." Kendisi cevap verdi: "Rica ederim ne demek" filan diye.Acayip derecede mütevazi, çok iyi, kaliteli bir çocuk.Galatasaray için böyle adamlar lazım, Emre Belözoğlu gibi değil. ;)
Neyse eniştemler de fotoğrafları çekindiler, ettiler.Biz hala oynuyorduk asdfghjklş.Çok iyiydi, eğlendik.Bazı (affedersiniz) mallar vardı ortamda, hemen evlerin yanında, elektrik kablolarının dibinde havai fişek patlattılar.Bu nasıl bir zeka, arka sokakta boş arazi var yapın orda bea.Kıl oldum ağbi :D Eve gittiğimizde yine oturduk biraz, Aykut abi, yusuf abi, memoli, muhammed abi, hasan, dayım, hasan dayım (hızlı okudunuz diiğil mi? ;D) hep beraber diğer asker gençler ve arkadaşlarıyla Silivri'ye sabahlamaya gittiler.Orada mangal filan yapmışlar.
Dayımlarla beraber tam 45 kişi konvoy yapmışlar.9 araç, biri minibüs.Kabile filan kurmuşlar ;D Neyse acıkmışlar, mangal yapmışlar.Dayım sormuş: "Ekmekler nerde?" diye."Yeşil arabada abi" demişler.Yeşil araba ortada yokmuş.Millet mangalı yapmış, mideye de indirmişler filan.En son yeşil araba gelmiş.Dayımlar: " Hani ekmekler?" diye sormuşlar tabii."Abi bizde ekmek yok, getirmedik" diye cevap vermişler asdfghjklş.Fıkra gibiler yav. ;D (fıkralarla Türkiye değil.)
Dayım horladığından (öyle böyle değil) bütün uyuyanlar uyanmış asdfghjklş.Çocuğun biri: " Abi sen nefes alıyosun ama vermiyosun" demiş ;D Allah yengeme (dayımın eşi:p ) sabır versin. :Ş
Gayet eğlenceliymiş, ki biz zaten eve geldik ve bayıldık.Öyle güzeldi, en güzel tatildi, ailem yanımdaydı ama bir yandan da "deniz istiyorum beeğğn" filan olmuştum asdfghjkl.Sonracıma karar verdim en güzel tatil bu. (:

Edütdüt 1: Eniştem Galatasaraylı! :D mor forma alıcaz kii :p :p
Edütdüt 2: Hala uykum var.asdfghjklş

Hiç yorum yok: