8 Ağustos 2009 Cumartesi

8 Ağustos / Cumartesi 2008.

Tam bir sene olmuş...Geçen sene bu zamanlarda: "Allah'ım eğer onları görürsem ne diycem?","Nükleerli sesli tişörtümü mü, yoksa Kış Geliyor'lusunu mu giysem?","Abim inşallah vazcaymaz :/" eşliğinde telaşlardaydım.Barışarock'un 6. senesini kutluyorduk, mor ve ötesi sahnede olacaktı! Hem de Sakin ve Gren de vardı.Ve bir sürü sosyalist devrim diye bağıracaktı! İşte festival dediğin böyle olurdu.Burak Güven'e ve Kerem Kabadayı'ya gren izlerken rastlayıvermek, karşılarında dilimin tutulması ve evde o kadar konu bulmuşken hepsini unutuvermek,sadece bakakalmak , 'adı olmayanların sesi de yok mu?' sloganımı yazdığım iğrenç pankartıma göz kalemiyle imza attırmak, Burak G. ile foto çektirmek (çok karanlıktı :/ ) ama Kerem K.'yla fotoğraf şeysini unutmak (bu gerçekten bir mallıktır.unutulan kişi kerem abi olunca :'( lanetim ben) herhalde hayatımda büyük adımlarımdan biriydi.Onları bu kadar çok sevdiğimi nasıl da farkedememiştim!Bazen çok mu saçmaladım dediğim oluyordu.Ağzımdan sadece "merhaba burak abi,merhaba kerem abi" çıktı.Off yav :/ Kerem abi her defasında yazarken de konuşurken de beni etkilediğinden sadece bakmakla yetindim (göz rengini hala çözemedim adfghjkl). Burak abiyle zaten çok ortak noktamız vardı (H) offf kahretsin! :p
Neyse bugün çok kötüyüm gerçekten.Tam bir sene olmuş ve ben sadece tek konserle yetindim.Abime göre iyiydi bu, içindeki rock dinleyen adamı çıkartmaya yetti.Ama ben hala bir eksiklik duyuyorum :/ Hem de yeri doldurulamayan bir 'eksik'lik :( Boş adamları sevmem, ki buradan anlayın mvö hiç de boş değil, ömrüm boyunca gerek fikirleri,okumuş olmaları, gerek tavırları her zaman örnek alacağım şeyler olacak.Tam 400 küsur gün oldu İstanbul'da konser vermeyeli ve gerçekten çok özlemişim, geçen NTV'de izlerken farkettim :/ Konserlerine gidemesem bile gidebilen arkadaşlardan gerekli fotoğraf desteğini alıyorum.Ya da o gün kederlere bürünüyorum ;d Yav şaka maka özlem denen şeyi öğrendim.Bakalım mvö daha bize neler öğretecek.
Barışarock denen şey, tam seni bulmuşken neden ellerimizden kayıp gittin? Abim "seneye olursa çadırı da alır öyle geliriz" demişti.Şimdi neden böyle oldu? :'( Tamam, kiralarla sadece ödenmiyor masraflarınız ama o zaman tişört alma zorunluluğumuz olsun, hem de giriş ücreti gibi düşünelim, zaten mvö çıkarken yuhlayan (afedersiniz) içip kafayı bulan aptallar vardı, onları şey yapmak için.Ve sırf onların yüzünden Harun abinin önüne geçemedim.Hep yeşil pena atıyor ya neyse belki bir gün kısmet olur :/
Erman'mış o ahah ;d Sakin afişi olan Erman'mış.Ben de "bunlar kesin mvöfandandır" filan dediydim ehuehe.Morfan'dakilerin yarısından çoğu sakinfan'da da bulunmakta zaten neyse.

Ben özledim ki.Sadece çooooooook özledim. :/

haarp. (:

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yahu bak bana. kac yil bekledim ben de.
sanki koca beklemis gibi. tövbe tövbe. :D
gelirler yine. gidersin sen de. dinlersin bi güzel. konusursun onlarla. fotograf falan cekilirsiniz. festivaller olur. cadir madir kurarsiniz. hatta ben de gelirim. :D bensiz cadir kuramazsiniz cünkü. hih.