6 Ekim 2009 Salı

Evrim tamamlandı :p

Bugün yine tema eğitim tırı'ndaydım, gönüllü olarak.SMS topladık, imza aldık, tema üyeliği yaptık.Dolu dolu bir gündü.Tam alışmışken tırımızın Ankara yolcusu olacağı aklımızın bir köşesinde bizi hüzünlendiriyordu.YavruTEMA'lı miniklerle iyi işler çıkardık.Ve ben sonunda dünya için bi'şeyler yapabildim.
gençTEMA'lı oldum, çok mutluyum.
Neyse, eli boş değiliz.Toplam 500 küsur sms topladık, bu da 500 küsur fidan demek! Bugün 6 tane olmak üzere, yaklaşık 15 civarı yeni üyemiz var artık, 3. bölgede.İnanıyorum, "Türkiye Çöl Olmayacak!"
Zekavet Taş'a çok çoooookkk teşekkür ediyorum, kendisi bizi kucakladı, aldı yanına.Hiç hor görmedi, onlardan yaş yaş küçük de olsak bize yetişkin muamelesi yaptılar.Pazar günü Tema'nın genel toplantısından sonra bizimle tek tek el sıkışan Tema Genel Başkan'ı Sayın Hayrettin Karaca'ya, Tema il temsilcilerine, dünya konusunda duyarlı olan herkese, imza attırdığımız defterimize, bir de Sony profesyonel fotoğraf makinesi olan abiye çok çok teşekkür ediyorum :p
Benimçün harika bir hafta sonu + güzel bir hafta başlangıcıydı.
Kısacası Tema & Turmepa işbirliği içerisinde geçirdiğim dolu dolu 3 günüm ve o günlerde bize destek olan herkese teşkür ediyorum.

Hiç yorum yok: