7 Ekim 2009 Çarşamba

Özlemek bazen

Evet bilirsiniz o duyguyu işte öyleyim şu sıra, eskilere gitmekteyim: yaklaşık 2 sene önceye.Neresi eski bunun diyecek olabilirsiniz fekat köprünün altından sular aktııı geçtiiii.Zaman kavramı işte :/ Üzülüyor muyum? Evet.Bi'de "Hiç kıymet bilmemişim." geriye dönüp baktığımda bana kalan tek cümle bu olsa gerek, öyle düşünüyorum.Biliyorum, her geçen sene bir öncesinden daha b*k olacak ama olsun yav, sanırım hayat mücadelesi bu ve bunun gibi bi'şey?
Var ya, gelse yanıma, özledim ben de dese sarılmaz mıyım? Sarılırım lan.Bi de öperim oh kokulu kokulu.Sabaha kadar başımı şişirsin, tıngırdatsın, şarkı türkü söylesin.Yapsın ya bunu.Şimdi Uzaklardasın dinlemek isterdim Zeki Müren'den ama dayanamam ağlarım ben şimdi.Yok kesin içim gider uzaklara.Çok özledim yani, öyle böyle değil.
Bazen yanıma geldiğini hayal ediyorum, ya da ben onun yanına gidiyorum.Seviyor beni kerata."Arkadaşız biz yahu, biliyorum, hissediyorum ne yaşadığını.Al omzum senin olsun, sümüğünü tişörtüme sile sile ağla" diyorum ben ona.Sonra bana olanları bir güzel anlatıyor.Belki ağlıyor.Ve belki de ben ona hiç bakmadığım kadar güzel bakıyorum.Canım o benim ya.Sanki canımmış gibi.Öyle seviyorum ki ağlayasım geliyor.Özlemişim gerçekten seni, hem de çok özlemişim.Sen ne hissediyorsun onu bilemem de.Belki ben de olurum senin gibi.Belki ben de omzunda ağlarım.Belki kıymetini anlarım o zaman? Ve yine zaman kelimemiz karşımıza çıkar.
Az kaldı, gelirsin işte ne bileyim.Ama hadi gel, yoksa ben kaçarım oralara.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hea. gel sen, beklerim.

causeofluv dedi ki...

Sana değildi.hıh. :p