14 Ocak 2012 Cumartesi

örövizyon şeysi.

Can Bonomo iyi oldu bence abi. pek dinlemezdim ama adını biliyodum tabiyki. haberlerde olayı duyduktan sonra albümü dinlemeye başladım ve içim kıpır kıpır oluverdi.dinlerken heyecanlanıyorum falan.neden ama anlamadım...eurovision yüzünden olabilirrrr.bkz: morveötesi sahnedeyken kalbimin küpküp atması.
tatlı,hoş çocuk hani :) sesi de yerinde. tarzını çok olumsuz eleştirseler de ben bayıldım.
Ben derim ki saygılı olun bu çocuuua karşı :) çok gereksizcesine konuşan var.

Başarılar Can Bonomo!

not: REKLAMLAR: 2012 eurovision şarkısını radyomuzdan dinleyebilirsiniz ksladjklasdh

2 yorum:

met. dedi ki...

canlı yayın konserlerini izlemişliğim var şahsen ve meczup çıktığından beri severek dinliyoruz.

Adsız dedi ki...

'eurovision saçmalığından önce de biliyordum holey' demek istiyorum öncelikle.

eurovision saçmalığını ciddiye alacak yaşları çoktan geçtiğime inanıyor (ben o yaşları çoktan geçtiysem bizim ülkenin nüfusu çok çok genç herhalde lan) can bonomo'ya bol eğlenceler dinliyorum. biz seni her türlü dinleriz. sen insanların dediklerini boşver, eğlen gel abi.

rahatlamak istersen, meczup şarkını tavsiye ederiz. özellikle 'en ileri durma meczup, seni de üzerler. kimileri var ki meczup, derini yüzerler. kafana da takma meczup, yoluna bakarlar. hiç oralı olma meczup, seni de yakarlar' kısmını.

çok konuştum yahu.