7 Ağustos 2011 Pazar

sesbirki

merhaba ya, bilmeyen varsa, ben de burda yazarim : )  gecikmeli olarak birseyler yaziyim dedim, daha yeni hatirladim yazar oldugumu... dermisim...yok öyle birsey, sadece ne yazicagimi bilmiyorum...

neyse...yaz aylarinda icimizi bayicak nesemizi kaciricak bir fikir icin geldim :) aramizda kac kisi kitap okuyor, ya da kac kisi kitap okuma fikrine sicak bakiyor bilemiycem ama mümkünse bu baslik altinda birbrimize kitap tavsiye edelim (bana da yeni kitap lazim cünkü) ve hatta hic öneremiycegimiz kitaplari da yazalim da, kavga ciksin. yok olmaz öyle sey. ama maksat kitaptan konu acilsin, biraz entelektüel takilalim falan filan..

ben size markus zusak'in "kitap hirsizi" romanini tüm ictenligimle önerebilirim misal. baska önerilerde bulunan olursa cok sevinirim ayrica. 

Hiç yorum yok: