9 Ekim 2010 Cumartesi

Merhaba ben geldim.

Heyöyayaya! Köklü sayıları bıraktım sana kimsesiz geldim biilok. Alp Dağları'ndan selam olsun. Burası çok soğuk, kıçım donuyor ama samandan bir yatakta paçavralarla uyumak paha biçilemez. Geri kalan her şey için master card.
Mezun olmaya çalışmaya çalışıyorum. Büyüyoruz zırvaları. Ve fark ettiğim bi şey var, ki Tyler baba ölümüne haklı, eşsiz kar taneleri değilmişiz. Ne üzüldüm ne üzüldüm. Hayat güzel fütursuzca yaşamak gerek.
Stone'u izleyeceğinizi duydum? Evet Edward Norton seviyyorooz.
Son olarak belirtmeliyim ki şu yıllık için fotoğraf çekimleri gerçekleştireceğiz. Arkadaşımızın deyimiyle "ünlü bir fabrikatör varsa (ne ünlüsü, zengin olsun yeter)" 4 adet ışın kılıcı rica ediyoruz. Hayır pasta filan kesmeyeceğiz. Hayır jedi filan da olmayacağız. Konsept. Bakınız çok şirinim.
Hatta Skywalker benim olsun.

Hiç yorum yok: