30 Ağustos 2010 Pazartesi

şapka.

''merhaba. ben Tayyip'i çok seviyorum. Gözlerinin altı torba torba. Çünkü senelerdir durmak bilmedi, yola devam ediyor. Çok çalışıyor. Sonra ben, başbakanımızın o kadife sesini duyunca haber kanallarında, hemen odadan uzaklaşıyorum. Çünkü çok üzülüyorum, yoruyor kendini adamcağız. Sizse gelmiş laga luga yapıyorsunuz. Yok efendim anayasaya hayırmış. Yahu sevgili RTE k.çını kaldırmış, siz güzel vatandaşları için, demokrasi için mis gibi anayasa paketi hazırlamış. Ne hayırı ulan! Ne diyor sevgili başbakanımız: ''Bu pakete hayır diyen ergenekoncudur.'' Ergenekoncu musunuz siz? Vatan haini misiniz? Evet diyeceksiniz! Yaşasın demokrasi! Yaşasın AKP köpekliği! Yaşasın yasama - yürütme - yargı birliği! 80 darbecileri de yargılanacak. Zaman aşımı olmuştur ama... Ya da Kenan Evren ölürse de ahirette yargılanır inşalla. Biz inançlı insanlarız. Aslında AKP'nin kuruluşunda büyük cuntacının rolü elbette var. belki yargılamayız hı? Kısmet bu işler. '' evet böyle düşünen varsa bi adım öne çıksın. öperler. yok ben öpmeyeceğim, ileride torunlarınız o işi yapacak :) dedem ninem ne mübarek insanmış be diyecekler, 'evet' çıkarsa şayet. Hayır diyorum. Bunca zulüm yetmişken, insanlar ağlamasın diyorum. Başbakana bi şey olmaz, olan sizin k.çınıza olur diyorum. Siz ygs-lys uğraşırken onların evlatları şirket, gemi sahibi olur diyorum. Ruhunuzu satmayın, uyanın diyorum! Şimdi bana vatan haini diyebilirsiniz. Nazım Hikmet der ki: ''evet, vatan hainiyim. siz vatanseverseniz, siz yurtseverseniz, ben yurt hainiyim, ben vatan hainiyim. Vatan çiftliklerinizse, kasalarınızın ve çek defterlerinizin içindekilerse vatan... fabrikalarınızda al kanımızı içmekse vatan, vatan polis copuysa, ödeneklerinizse, maaşlarınızsa vatan, vatan amerikan üsleri, amerikan bombası, amerikan donanması topuysa, vatan kurtulmaksa kokmuş karanlığımızdan, ben yurt hainiyim, ben vatan hainiyim. '' sevgiler.




haarp. 

Hiç yorum yok: