4 Nisan 2010 Pazar

Aşk, bekleyişlerin ülkesidir.

Yıllar önce bir üstad, ahah üstad değil tamam, yahu yıllar öncesi de değil, neyse bi arkadaş yazın bize aşk hakkında çeşitli "benim yaşadığım büyük aşk, ilahi aşk, hem bakalım öyle olmaz ki seninki, belki de sevgidir?" filan demişti.Aklıma o geldi.Evet.
asdafhjkl nereye bağlayacağımı bilemedim.Aslında büyüklüğü ne olursa olsun aşktır işte aşk.Çakıl gördüğünde der misin "yahu bu küçük, böyle taş olmaz ki, cık" filan? Taş işte.Onun da bir gücü var.Aşk da öyle.Yani bence.Evet.
Tamam uzatmıyorum!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

jfkdjfjd. o "tas" kafali arkadas demiycem hayir. öhöm.
demek ki hic sevmemisim ben yalanmis her sey. jfgjf. bunu da arka-tas-tan ögrenmis olduk. jhfhd. yahu tamam durdum. the end.

Haarp. dedi ki...

aslında o üstad bendim radyokafa..itiraf ediyorum.asdafsk