28 Ocak 2010 Perşembe

new musical express

Şimdi NME'09 ödülleri adayları açıklandı burdan oy veriyoruz: www.nme.com/awardsvote


Buradan ise yılın 'en sıcak' hatunlarına oy veriliyormuş:
http://www.nme.com/rate/hottestfemale2010/73

Hahah,bana sorarsanız benim ki :
Howling Bells diye güzel müzik yapan grubu vardır,kendisinin fotoğrafını koyuyoruz grubun reklamını yapmadan olmaz şimdi.En sevdiğim bayan seslerden top 5'e girer!
Tamam Juinata Stein (fotosu olan ablanın adı) gölgede kaldı sanırım ama olsun ikinci tercihim de bu bayandır :

Kendisi Yeah yeah yeahs grubunun taş solisti Karen O'dur.Daha yeni dinledim mesela 'It's Blitz!' albümünü ,her parçası hoş.Zero zaten patlayan bombası albümün.Seni seviyoruz,Karen.

Şimdi kadınların en sıcağı var da erkeklerin yok mu? Tabii ki bknz: www.nme.com/rate/hottestmale2010/73

Geçen sene Bellamy almıştı, bu sene sen köşede dur Matthew'cum şu güzine insana gelsin sıra şimdi.

Yahu bu adam kadar sürekli 32 diş gözüken modunda insan görülmemiştir tarafımca.O nasıl bir sevimliliktir,bateri çalarken görün hele sırıtışı hiç eksik olmayan bir ingiliz evladıdır.Haiti yardımı için şahane Tama baterisini satıyormuş,güzel bir haber tabii ..

Her neyse , bu NME ödüllerini pek sevmem ben.Adaylar falan hep belirlidir senelerce ama olsun.Bir de şaşırtırlar çoğunlukla bugünün birincisi yarın sonuncu gözükebilir listelerde .p Hadi bakalım başarılar hepinize!

3 yorum:

G dedi ki...

oh yes bebeğim, böyle howling bells olsun,yeah yeah yeahs olsun, kadın müziğini akdir etmesini bilenleri çok seviyorum.

met. dedi ki...

rica ederiz efendim, işini harika yapan hatunlar bunlar :D

Adsız dedi ki...

ahah.

laf mi sokulmus burada bana?! d:

olsun g, ben seni böyle de seviyorum.