25 Ocak 2010 Pazartesi

Fenn ve Yedi

Ortaokul 2 yani 7. sınıf.Eğitim-öğretim yılımın en güzel senesi,dönüm noktam.Fen aşkımın aşılandığı sene yani daha ne diyebilirim blogspot!Mükemmel bir fen öğretmeni ve fen öğrencisi adayı.Hocamız galatasaraylıydı :) ve hemşehriydik.

Hocamın bu yönünü çok seviyordum,galatasaraylıydı.Galatasaray ile ilgili laf söylendiği zaman anında cevabını verir,ezilmezdi.Aslında hocadan kaynaklanan bir şey değil haklılar her zaman kazanır,ezilmez. (=P)

Herneyse günlerden bir gün fen dersindeyiz."Besin Zinciri"ni işliyoruz.
Hoca sordu:
-Aslanlar ne ile beslenir?
Ben cevapladım:
+Et ile beslenir hocam.
Hoca kafasını sallayarak onayladı tam arkasını dönüp yazacakken bi'öğrenci zıpladı:
-Hocaaaaaam! Aslanlar otta yer.
Hoca hiç istifini bozmadan:
-Yok olum aslanlar ot falan yemez onu fenerliler uydurmuştur.

Sınıf bu laftan sonra koptu tabii.Heyt be!Ne eğlenceli geçerdi fen derslerimiz.Hocamız iyi bir mizah anlayaşına sahipti.Hâlâ karşıma öyle bir hoca çıkmadı.Özlüyorum blogspot :/

Hiç yorum yok: