3 Temmuz 2010 Cumartesi

kitap okuyun sizde arada.

12 seneden beri okuyan bi insanın boş zamanları tabikii kitapsız olmaz.1 hafta boşlukta kaldıktan sonra dayanamayıp gittim 3 tane kitap aldım.
biri Fırat :) yarım saat sürmedi bitirmem.
ve Elif şafak.pek merak ediyordum sonunda okuma imkanım oldu.siyah süt ve Araf'ı(buna dikkatinizi verin) aldım işte. Siyah Süt'ün yarısındayım,özel sebeblerden dolayı 2 gündür felan okuyamıyorum.
sorarsanız tavsiye ediyo musun diye hayır derim ne yalan söyleyim :D Araf okunur tabii havada karada ama Siyah Süt ile otobiyografik romanları sevmediğimi anladım.fakat yine de bitireceğim o kitabı bana yararlı olacağı düşüncesindeyim.

ygs/lys denekleri! siz okumayın lan.oturun ders çalışın.özellikle mehtoppik.uğraşma yavrucum sen sayısalsın kafanı kırarm oku benim gibi, eşek olma :p

Hiç yorum yok: