8 Eylül 2009 Salı

17 Ekim 2009 / mor ve ötesi @ ghetto (akustik)

İçimde öyle bir heyecan var ki anlatamam.Sanki Radiohead geliyor Türkiye'ye asdfghjkl.Neyse, umarım o da olur bir gün =)) mor ve ötesi, tam 1 sene ayrı kaldı buralardan ve ben her konserine gidemesem de konser sonrası yorumları okur, hüzünlenirdim.Öhm, şeytanın bacağını geçen sene Barışarock 2008 / 6 üstü festival'de kırmıştım (abimi nasıl ikna ettiğimi bir ben bir Allah bilir).Konser mevzusunda biraz şanssızlığım var =/ Üniversite olayı belki bu nedenle benim için çok önemli.Neyse gencolar, bu konseri kaçırmak istemiyorum ve tarih 17 Ekim olacağına göre kaçırmak büyük hayal kırıklığı olucek =/ 19 Ekim burak abimizin de doğum günüyken.Neyse ki benim sekrıt'ım var hıh, yaşasın kuantum =P Her ne kadar Harun Bey'e saçmalık gelse de umudum budur okey? =P Bir de şimdiden para biriktirmeye başladım.Günde 2 lira filan kenara atmaya çalışıciim asdfghjkl acınacak haldeyim :ş Ama olsun, yılmak yok! 16. yaşıma girerken mor ve ötesi hayalimi suya atamam.Şimdiden umutluyum, mutluyum vesaire.Ama bir olay var ki ghetto 18+ yaparsa bu konseri ben tezeği avuçla yerim.Yanımızda veli getirebiliyo muyuz ki =P

Bekle beniii ghettoooo, Halı Kadın geliyoooo

Hiç yorum yok: